?

Log in

No account? Create an account
 
 
23 June 2010 @ 01:27 pm
Awwww, Sensei!!! <3  
Cut for a tiny spoiler for this week's color spread and for an absolutely ADORABLE cap of what as far as I know is Kubo-sensei's first all-English response to a fan (who tweeted him that Rukia looked beautiful as always)



Sensei thinks of Rukia as his daughter? Ah, I'd just wished him a happy father's day this past Sunday with his characters in mind, haha.

Oh, for those of you who were wondering what some of us were talking about in the spoiler thread when the two-headed eagle was mentioned--that icon of Sensei's IS the identical eagle of the color spread.

 
 
 
Grenatescarboucle on June 23rd, 2010 06:34 pm (UTC)
This is so cute XD Seriously so cute :333
darkslover: Lirindarkslover on June 23rd, 2010 06:36 pm (UTC)
Daughter? That's SO CYUUUTE of him. It shows that he really cares about his characters.


...or, he just doesn't know enough English and chose a random female title that shows intimacy. XD
_debbiechan_: bleach_debbiechan_ on June 23rd, 2010 06:37 pm (UTC)

Oh no, his English is a WHOLE LOT BETTER than a lot of people think it is. XD
(no subject) - darkslover on June 23rd, 2010 06:46 pm (UTC) (Expand)
Geek Grrl Wannabe: shinigami meravenlore on June 23rd, 2010 06:36 pm (UTC)
I was really surprised to see that tweet. I'm really glad i started following him.
Amy: Amy ☆ Smileamy_core on June 23rd, 2010 06:37 pm (UTC)
SENSEI IS SOOOOOOO CUTE, GOD.

TOO MUCH CUTENESS.
darth crackerjack: Rukiaqwirky on June 23rd, 2010 06:46 pm (UTC)
I'm not going to lie. I went "Awwwwwwwwwwwwwwwwwww, KUBOOOOOOOOOOOO!" when I saw that Tweet. XD Soooo adorable. CUTENESS BEYOND CUTENESS. He loves Rukia so much and considers her his daughter~! <333333333
peca_06peca_06 on June 23rd, 2010 06:56 pm (UTC)
That is adorable <333333333333 *_* Omg, his daughter hehe. I just died!
Avavisforvanilla on June 23rd, 2010 06:58 pm (UTC)
I died of adorableness. Aw, Kubo, you ship your own children. <3
Alovely_chance on June 23rd, 2010 07:02 pm (UTC)
That's so CUTE!! XDD
Aleamisaaleamisa on June 23rd, 2010 07:06 pm (UTC)
Haha Debbie you beat me to it. Yea it was such a very cute and sweet tweet by sensei. Very aawwwwwww : ] I was really surprised that he tweeted in English haha awesome. He's a sneaky one lol
annie_08annie_08 on June 23rd, 2010 07:31 pm (UTC)
OMG ;_; Is it shallow of me for loving his respond? He calls Rukia his daughter. We always said she's his first born, totally didn't expect him to feel the same <3
Aleamisaaleamisa on June 23rd, 2010 07:35 pm (UTC)
It's not Annie I totally love that he did too :] I love him even more that he said that, she is precious to him as he confirms <3
(no subject) - _debbiechan_ on June 23rd, 2010 08:42 pm (UTC) (Expand)
『ミカオル』 ☆: uraharamikaoru on June 23rd, 2010 07:35 pm (UTC)
I was just talking about this with kuroi_diary and we both went from "NO WAY XDD" to "KYAAAAAAA <3". Beyond adorable.
mezzo_marinaiomezzo_marinaio on June 23rd, 2010 07:35 pm (UTC)
♀*La Muerte Chiquita*♀la_kalaka on June 23rd, 2010 07:44 pm (UTC)
OH MY GOOOOD!!! *_______________________________* He wrote something in english a what a GOOD english indeed!!

*is dead*

He is really a CUTE man aaaw <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 He love his tiny daughter aaaaw x33333333333 and the eagle, I hadn't paid attention to his icon but in a second glance, yeah it's the eagle from the spread. Is he using the doodle of it?? it looks sketchy *_*
sarcastic__bird on June 23rd, 2010 07:58 pm (UTC)
That is seriously cute. He sounds like such a proud daddy!
pogo: Rukia <3pogo2468 on June 23rd, 2010 08:19 pm (UTC)
AWWWWWWWWW *dies from cuteness* XXXXD

That is ADORABLE. ADORABLE. ADORABLE.