?

Log in

No account? Create an account
 
 
26 January 2011 @ 12:58 am
SPOILERS FOR BLEACH CH 434  
Spoilers are up at BA. Get 'em here:

http://bleachasylum.com/threads/17695-Bleach-434-Spoilers-and-Discussion

These are early spoilers and so pretty short. Therefore I'm trying not to be kinda creeped out in a Twilight Zone waysaving my reactions until we have more info. ;)
 
 
 
Issues: T/S-Kiss kisslovely_masoka on January 26th, 2011 09:17 am (UTC)
lol I'm looking forward to the Riruka and Ichigo interaction after her attraction was revealed last chapter. xD

And dolls? Interesting...~

Edited at 2011-01-26 09:20 am (UTC)
hinodeh: adiane is smughinodeh on January 26th, 2011 10:05 am (UTC)
Lol, next chapter, Ichigo will play with some dollies. :P
tick-tocking: BLEACH☂ the bunny suicidesscuttling on January 26th, 2011 10:11 am (UTC)
Or, it could be like "Are You Afraid of the Dark"... don't stay too long in the house, or you'll become a doll yourself!

Edited at 2011-01-26 10:12 am (UTC)
(Anonymous) on January 26th, 2011 10:31 am (UTC)
Ngl, that episode seriously terrified me as a kiddie, and that's the first thing I thought of with these spoilers, haha.
tick-tocking: BLEACH☂ don't love you like we love youscuttling on January 26th, 2011 11:42 am (UTC)
omg when her friend's hand snapped off sldkfmgsd

Am I remembering it right?? THAT HAPPENED RIGHT, because it had become completely glass... Eyyagh.
nivek01nivek01 on January 26th, 2011 11:01 am (UTC)
*Scrolls down to bottom to avoid looking at any form of spoilers*

...because damn it, I've waited two weeks for this, I'm not going to kill the tension fate has sent me now.

Anyway, about how long does the chapter take to come out after the spoilers are up? In a few of the other fandoms I'm in, it's kinda random, so I was just wondering what the average is.
_debbiechan__debbiechan_ on January 26th, 2011 11:31 am (UTC)

The scan may be out later today. XD

BUT Riruka! Haha, that could be really fun. I enjoyed her so much in the last chapter.
And we've been getting so much tiny!Rukia in the anime that the idea of tiny!Ichigo amuses me.
_debbiechan__debbiechan_ on January 26th, 2011 11:57 am (UTC)

hoshit, I just noticed you were avoiding spoilers. Sorry if I spoiled you. D:
There's a whole lotta chapter anyway. There's bound to be a lot of surprises. So sorry.
*bows*
nivek01nivek01 on January 26th, 2011 12:30 pm (UTC)
Is okay. It's not like it was anything serious anyway. Actually, I'm a bit more excited now...if that's even possible.

however, I will be avoiding BA for the next 24 hours, just to be safe. The IchiRuki FC seems to have discussions on the new chapters, whether or not it's OT. I mean, two weeks ago everyone was all over Chad, moreso then even in the Chad FC. You just never know to expect when popping into that fan club.

OTness aside, I can't wait for the scans. It's going to be a long schoolday...
balladbirdballadbird on January 26th, 2011 12:03 pm (UTC)
*revs my long-forsaken shipper engine*

awright, Kubo, gimme some material for the Ichigo x Riruka fic I'll be inevitably writing in the future.

*shrug* I need some kind of ship to get back into Bleach. XD I was trying really hard to dump it this time, but then Kubo coined the phrase "fullbring" ... a concept so unique, and a word choice so lulzy that I figured there was no harm in giving the new arc a try.

Plus, Riruka's hot.
nivek01: IchiRukinivek01 on January 26th, 2011 12:26 pm (UTC)
I'm not so sure on the ship, but I agree that this arc seems very well done and original, so far. He doesn't seem to be just recylcing older concepts of Bleach (well, he is...sorta. But not really). Kubo is making this very interesting and fun to read, and the sudden delays have been killing me.

I'm withholding judgement on Riruka until I see her with her hair down. I make it a point to never make a decision on an anime character until I've seen their hair down and normal. If they look bad? Stay away from them. If they look good? LOOKS LIKE I'VE FOUND A SHIP FOR THE MAIN CHARACTER!! BAWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
_debbiechan__debbiechan_ on January 26th, 2011 12:45 pm (UTC)

Riruka is A-DOR-A-BUL. I can't wait to see more of her. I'm also enjoying shippers go splody speculating about her, but I'm odd like that. I just see her as comic material so far. Maybe Kubo will give her an angsty backstory and make me love her for real.
r0ck3tsci3ntist - sorry, kidding: yoruichir0ck3tsci3ntist on January 26th, 2011 01:32 pm (UTC)
What, another possible Ichigo ship? LOL! This should be interesting.

(shippers go splody indeed)

(Deleted comment)
heartless9heartless9 on January 26th, 2011 02:47 pm (UTC)
I second this...actually, I've been thinking this since the HM arc....
Ananomoreprinces on January 26th, 2011 03:52 pm (UTC)
It was his cough medicine.
tsubaki99: Bossun smiletsubaki99 on January 26th, 2011 03:44 pm (UTC)
OMG DOLLIES!! xDDD
peca_06peca_06 on January 26th, 2011 03:52 pm (UTC)
We seem to be up for some comic relief XD. Riruka carrying Ichi in a box with creepy plushies that remind me of the old anime movie Akira, for some reason, and like some of you can't wait for their interaction and how the hell is that going to be helping Ichigo with his powers has me intrigued XDDD. This Fullbringers have some absurd and scary abilities.
It is also funny how Ichigo's mood just PERKED RIGHT UP lol. A new perspective, facing his denial and Ichigo is seeing the light at the end of the tunnel of hope (even if he gets put in dire and creepy situations :P ).
miss_ragdollmiss_ragdoll on January 26th, 2011 04:14 pm (UTC)
ZOMG... I can't help but love how Kubo sensei shifts from a chapter showing complete desperation in a character to another completly hillarious. He's a master of surprises xD
Running on Coffee and Schadenfreude: [FMP!] Chidori encapsulates my disdainarcadiasilver on January 26th, 2011 05:05 pm (UTC)
Did Kubo go on a kick of watching late 80s Rick Moranis movies? Cause all I can think of is how nutty this all is.

Still, if the Fullbringers have the power to affect people like this, then they've just jumped from 'questionable secondary characters' to some potentially very scary people.
peca_06: FUFUFUpeca_06 on January 26th, 2011 05:17 pm (UTC)
LMAO! Honey, I shrank Ichigooo! hahaha. I'll be expecting a large ant pretty soon ;D
But I agree with the "potentially very scary people" with those abilities. This one screams "puppet master" and if Riruka was an evil person and takes advantage of her powers... She could do some damage o__O
Kim!spartydragon on January 26th, 2011 05:51 pm (UTC)
Piggies! /Gir>
Astraea: chocolatelady_leia_solo on January 26th, 2011 06:50 pm (UTC)
I think the chapter cover is so cute! I also like the chapter title. Cuteness overload!
nyxviolanyxviola on January 26th, 2011 07:58 pm (UTC)
Yes, now it looks cute (and the title is totally made of win!)...but I'm afraid it will turn scary soon. O_O (I dunno, but it often works this way with horror/sci-fi/fantasy stuff. First you say: awww, cute! Then the cute thing turns out to be...well, not so cute anymore.)
_debbiechan_: TOUCH THE DOLLY_debbiechan_ on January 26th, 2011 08:26 pm (UTC)

I knowwwwww... so totally Kubo too. He does the HORROR shtick so well!
nyxviolanyxviola on January 26th, 2011 08:31 pm (UTC)
LOL, you picked the perfect icon! XD